Якщо Ви плануєте вийти з Вашим товаром або послугою на ринки інших країн, Вам необхідно буде зареєструвати торговельну марку або в кожній з цих країн окремо, або скориставшись процедурою Всесвітньої Організації Інтелектуальної Власності, яка носить назву Мадридської системи, що діє на основі Мадридської угоди.

Процедура реєстрації торговельної марки відповідно до Мадридської угоди – це унікальне рішення для власників бізнесу в кількох країнах! Для захисту Вашої торговельної марки Ви можете подати одну заявку, вказавши в ній до 98 країн світу, які є учасницями угоди! Ви платите тільки одну мито і керуєте Вашої реєстрацією через одну централізовану систему (це стосується внесення будь-яких змін в заявку, таких, наприклад, як: зміна власника міжнародної реєстрації, зміна найменування або адреси власника міжнародної реєстрації, зміна представника, зазначеного в міжнародній реєстрації та інших ).

Для подачі з України заяви про міжнародну реєстрацію торговельної марки відповідно до Мадридської угоди, Вам спочатку необхідно подати заявку на реєстрацію торговельної марки в Україні, і вже на підставі цієї заявки Ви отримаєте право подати міжнародну заявку.

Ми допоможемо Вам правильно розрахувати вартість реєстрації, оформити і подати Вашу заявку, а також організувати взаємодію з патентними повіреними зазначених в заявці країн у разі такої необхідності.

Реєстрація торговельної марки за Мадридською угодою займає в середньому від 12 до 18 місяців з дати реєстрації заявки в базі Міжнародного Бюро ВОІВ (термін реєстрації залежить від зазначених в міжнародній заявці країн і обраного ними періоду, в який може бути винесене повідомлення про попередню відмову).

Термін дії міжнародної реєстрації – 10 років з можливістю продовження щоразу на наступні 10 років при оплаті необхідного мита та подання відповідної заявки.