Бренд «Amazon» став найдорожчим брендом 2017 року у світі

Бренд «Amazon» став найдорожчим брендом 2017 року у світі, за версією Global Finance 500

Так, у минулому році Amazon обійшов Apple та Google, а його вартість перевищила 150 мільярдів внаслідок зростання більш, ніж на 42%, порівняно з 2016 роком.

Також після бренду Google у першій п’ятірці технічні бренди Apple, Samsung та Facebook.

Також відзначається постійне зростання авторитету китайських марок на міжнародній арені.

Зростання ціни бренду Amazon до 150,8 млрд. доларів спричинила низка факторів. Цікаво, що, хоча бренд створив свою репутацію у онлайн-просторі (через свої ринки чи надання хмарної інфраструктури), його перехід у реальний світ забезпечив значний приріст. У своєму звіті компанія відзначила, що 13,7 млрд. фунтів стерлінгів, отриманих від продажу їжі, забезпечили закріплення успіху бренду. З огляду на це, компанія Amazon налаштована на розвиток у цьому напрямі і щодня інформує про новини з моменту відкриття свого першого роздрібного магазину Amazon Go в Сіетлі.

Компанія Brand Finance додає, що присутність Amazon у доставці, потоці музики та потокового відео, а також галузеві спекуляції щодо майбутнього придбання банку в 2018 році показують, що цей диверсифікований підхід визначає майбутнє домінування бренду: генеральний директор Девід Хейг пише: “Сила і цінність бренд Amazon надає йому дозвіл зацікавлених сторін безперервно поширюватися на нові сектори та географічні регіони. Усі дані свідчать, що дивовижна марка Amazon продовжуватиме свій зріст безперервно та експоненціально”.

Однак технології залишаються ключовим сектором для пильної уваги. Вперше технологічні бренди займають перші п’ять позицій у списку Brand Finance (Amazon, Apple, Google, Samsung і Facebook). Samsung та Facebook зафіксували значне зростання вартості брендів порівняно з попереднім роком, на 39% та 45% відповідно.

Серед 20 найдорожчих брендів світу опинилися (в дужках значиться місце бренду у 2016 році):

Позиція Бренд Вартість бренду на початок 2018 ($bn) % зміни вартості бренду (порівняно з минулим роком)
1 (3) Amazon 150,811 42%
2 (2) Apple 146,311 37%
3 (1) Google 120,911 10%
4 (6) Samsung 92,289 39%
5 (9) Facebook 89,684 45%
6 (4) AT&T 82,422 -5%
7 (5) Microsoft 81,163 6%
8 (7) Verizon 62,826 -5%
9 (8) Walmart 61,480 -1%
10 (10) ICBC 59,189 24%
11 (14) China Construction Bank 56,789 37%
12 (22) Alibaba 54,921 58%
13 (11) China Mobile 53,226 14%
14 (13) Wells Fargo 44,098 6%
15 (20) Mercedes-Benz 43,930 24%
16 (12) Toyota 43,701 -6%
17 (16) BMW 41,790 6%
18 (28) Bank of China 41,750 34%
19 (new) State Grid 40,944
20 (15) NTT Group 40,872 1%

 

Brand Finance прогнозує зростання ваги цифрових технологій на ринку, наводячи приклад подвоєння вартості бренда YouTube за минулий рік. Важливо відзначити, що китайські технологічні марки також мають високу вартість, а Alibaba, Tencent, WeChat, Baidu, JD та NetEase зростаючи в середньому на 67% в річному численні.

Слід відзначити, що подібні рейтинги оцінки бренду мають певний відсоток суб’єктивності, отже часто підлягають перевірці. У нещодавньому випуску Всесвітнього огляду торговельних марок Haigh&Markables керуючий партнер Хрістоф Біндер утримувався від публікації таких списків, однак зазначив, що такі рейтинги можуть мати позитивну вигоду для юридичної команди, відповідальної за захист брендів. Вони також служать для ілюстрації того, як змінюється брендовий ландшафт.

 

Джерело http://www.worldtrademarkreview.com